Tuesday, January 12, 2010

Thanks A Lot PMR

Babeng sungguh , nasib baik ni tahun PMR. Kalau tak , jangan harap lah nak bergegas sana sini. Dengan kerja sekolah menimbun nimbun nyaa. Frust doee. Duludulu jea boleh jadi pemalas. Tahun ni , buat masa sekarang , kerja sekolah BERES. Clear wehh. Tak pernah tak hantar. HAHA

Okay okay , Najwa memang budak baik. Nak berkat cikgu. Ni tah pahal rasa cam nak buat cupcakes. Soo , tadi started pukul 4.30 and siap pukul 6 petang. Laju lah plak Najwa buat. *sedap gila wehh* Kalau ada duit lebih , nak buat Caramel Croissaint Puding. Sedap wehh. Bajet jea takde. Sedih tol.

Ada satu kerja sekolah yg macam takdapat diBERESkan jea. Tapi usaha tangga kejayaan. Stress oh melukis ! Harini first day class Najwa belajar seni. Tak pasalpasal kena tengking from cikgu sebab tak bawak kertas lukisan. =.= kteorg taktahu pun. Then cikgu ajar how to draw an apple. Then dia suruh kteorg lukis macam dia lukis. Bengong doeeee. Susah gilaaa. Dari tadi kertas lukisan ni kena koyak. T.T

Oh yeahh ! Purse kena curi haritu. IC , student card , habis semua hilang. Kimak punya pencuri. Tapi tah pahal rasa relax semacam jea. HAHA sotttt. Terpaksalah kumpul duit balik. Macam orang takde perasaan doe kena curi. Kumpul pun , baru dapat save 10hengget. Macam senget betul.

Wahai pencuri , kalau kau kenal aku and kau tengah baca blog aku yg famous kat sekolah ni , tolonglah bagi balik IC and student card aku. Tu jela yg aku nak balik. Duit tu , amek lah. Aku pun taktahu nak buat apa dengan duit tu. Nak shisha , takde kawan. Nak lepak , semua busy. Nak shopping , malas keluar. So , pulangkan kad2 aku pleaseee. Lain kali , jadi kawan aku yeah ? Aku belanja kau punyaa!


WHATEVER. Ni lah yg berlaku kat diri Najwa yg tak begitu lucky. Baru 2 minggu sekolah doe. But. Yang penting , kerja sekolah beres , dapat contact Dian on weekends andddddd dapat update blog ni diamdiam. HAHA , online pun tak wehh. Sibuk nak bagitahu dunia ni pasal apa yg terjadi kat diri.