Monday, November 8, 2010

Apa status awak Najwa?

Waaaaaah sensitive betul dengan soalan macam tu -______-

Okay serious. Lately, makin ramai peminat peminat sayaaa *ehem* menanyakan status Najwa. Gahhh stress menjawab. Yesterday, I went to Milla's house. Sajasaja lepak before pergi camping. So, I took a taxi *like always* then when the taxi stop, I'll say "Batu Muda please." Yg sensitivenyaa, pakcik tu tibatiba tanya,

Pakcik : Pergi Batu Muda buat apa? Jumpa pakwe?
*Waaaaaaaah, stress betul aku dengar soalan tu! So Najwa pun cepatcepatlah jawab
Najwa : Oh pakcik buat lawak ke? Takdelah, saya mana ada pakwe.
Pakcik : Eish, tipulah. Takkanlah perempuan cantik macam adik takde pakwe.
Najwa : *Gelak sebab dia cakap CANTIK*
Pakcik : Kalau pakcik muda lagi, pakcik cemburu tau tengok perempuan macam adik ni ada pakwe.
Najwa : *Gelak lagi tapi dalam hati : PAKCIK, saya takde bf! Lelaki tak berminat dgn perempuan macam sayaa!*

Ada lagi satu situation yg sensitive. Perbualan ni di antara saya dan junior saya.

Junior : Kak Najwa, nak tanya sikit boleh?
Najwa : Haaa whats up?
Junior : Kak Najwaa ni single ke?
Najwa : Erkk, yeah.
Junior : SERIOUS? Okay. Tapikan, peliklah.
Najwa : Pelik sangat ke? -______-
Junior : Takdelah, tapi. Kakak ni hot lah!
Najwa : *Gelak & kembang kempis sebab dia cakap HOT*

So, I, Najwa Najhan, proudly to announce that I am SINGLE!

Now you know. Guys are not interested with a girl like me anymore. So yeahhh. Saya tak hot macam awak! Ye, awak yg tengah baca post ni. Najwa tahu awak hot orangnya. Takperlu nak elakkannya -_-